Často kladené otázky & odpovědi
Je OptimizePress postaven na systému měsíčních plateb?
Ne! OptimizePress zaplatíte jen jednou a vlastníte software na trvalo.
Poskytnete mi podporu když budu potřebovat pomoc s OptimizePress?
Samozřejmě! Náš přátelský tým je vám k dispozici, pomůže vám s jakýkoliv problémem. Samozřejmě nemůžeme pro vás postavit celé webové stránky, ale pomůžeme vám pomoc překonat problémy, které se naskytnou. Garantovaná podpora je v anglickém jazyce.
Dobrý den, rozumím tomu tak, že když si koupím startovací balíček OptimizePress nebo Vydavatel, tak si budu muset ještě připlatit za vybranou šablonu, zatímco, když si koupím ten nejdražší, tak už je tam cena šablon zahrnuta?
Ne, každý balíček obsahuje všechny šablony. Rozdíl v balíčkách je jen jediný a to je počet licenci = počet nainstalovaných webových stránek s použitým OptimizePress. Jediné rozhodnutí které je třeba učinit je, kolik krát chcete OP nainstalovat nebo plánujete nainstalovat. A podle toho zvolit balíček.
Kdo spravuje obsah a stránky postavené v OptimizePress?
Pokud používáte OptimizePress na vašich stránkách s WordPressem a na vlastním hostingu, máte plnou kontrolu nad svým obsahem a webem.
Dobrý den, 30 denní zkušební doba je něco podobného, jako trial verze? Tedy zaplatím až po 30 dnech?
Zkušební verze funguje tak že vybraný balíček OP zaplatíte a po dobu 30 dní máte možnost zrušit objednávku. Peníze vám budou navráceny a účet k OP zrušen. Pro zrušení stačí napsat na podporu OP. Těch 30 dní máte plnou verzi, nijak neomezenou. Po 30 dnech fungujete dál jen už nemáte možnost si nechat vrátit peníze.
V případě, že zvolím nejnižší licenci, mohu ji pak po čase upgradovat na nejvyšší verzi pouze za rozdíl v ceně?
Ano, možné to je. Ve webovém správě OP naleznete přímo link pro koupi vyšší verze OP přímo pro vás účet.